Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

tirsdag den 10. december 2013

"Usynlige" skilte


Ved oprydning i mit billedarkiv faldt jeg over dette billede fra juni måned og det viser mine nyindkøbte sorte planteskilte udfyldt med navne på mine iris sibirica og en enkelt daglilje.
Jeg kan godt lide at have skilte ved planterne, men jeg bryder mig ikke om at de er for synlige på mine billeder. Før brugte jeg zinkskilte, men de er alt for synlige.

 
Disse skilte og specialpennen har jeg købt på Bendtsens Boglager og jeg skal have købt nogen flere ind efter nytår, så de er klar til sæsonen starter og alle de tidlige stauder spirer frem.
 
Jeg har lige tjekket billedarkivet og prøvet at finde billeder hvor der er skilte der ikke står bagved stauderne - de er dermed synlige på billedet - kan du spotte dem ? Der er et skilt på hvert billede og de er faktisk ikke så nemme at se, så det var lige det jeg ville opnå.
 
 





15 kommentarer:

  1. Ja, man skal da godt nok kigge godt efter :-) havde ikke set dem hvis ikke du havde sagt de var der! Og fine er de. Dem kunne jeg nu også godt bruge - især i Staudebedet

    SvarSlet
  2. Smart idé og godt du lige påpegede, at der stod et skilt, for det er godt nok svære at få øje på!

    SvarSlet
  3. Jo jeg kan godt se dem, men de er meget diskrete. Jeg købte også selv nogen.

    SvarSlet
  4. Ja, de er veldig fine og diskrete disse svarte skiltene. Jeg bruker de samme selv, og noen andre til alle mine hosta. Flotte bilder du viser!

    SvarSlet
  5. hej Berit

    Man finder dem jo når man leder:)
    Og det er vel egentlig formålet.

    Jeg prøver selv at huske det jeg har, men nej, det er ikke altid så nemt.

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  6. Meget anvendelige skilte. Sådan nogle kunne jeg godt bruge - man tror tit, at man kan huske navne, men det kan være temmelig svært!

    SvarSlet
  7. Hej Berit.Jeg tror at vi er mange der gerne vil have nogle skilte ved vores planter som der ikke lige lyser op.Tak for adr.på skiltene og god aften knus Jette

    SvarSlet
  8. Du har ret, det er fine skilte som ikke skærer i øjnene:)

    SvarSlet
  9. Super fedt med sorte skilte, som blænder i med omgivelserne.
    Jeg har svært ved at huske mine planters navne, så det ville være super skønt for mig at have dem tæt på. Håber det er okay at jeg "nupper" din ide.
    Kh Heike

    SvarSlet
  10. Jeg kan godt spotte dem, men de er virkelig dejligt anonyme. Først ville jeg ikke bruge skilte, så måtte jeg erkende at jeg havde visse huller i hjernen omkring plantenavne, så kom enkelte skilteforsøg på banen. Dog har jeg ikke fundet de helt rigtige... eller måske har jeg nu! :o)

    SvarSlet
  11. De er super skønne de sorte skilte og SÅ diskrete - jeg købte også endnu et lager hjem hos Birgitte da jeg var i Kolding på plantemarked.....de er vane dannende ;0)

    Dejlig december til dig og dine søde Berit :0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  12. De er både diskrete og stilfulde - og ret professionelle. Måske skulle jeg overveje at skifte brændselspindene ud ;-)

    /Birgitte

    SvarSlet
  13. Godmorgen Berit, Det er da en super god ide! Jeg kan nærmest heller ikke se skiltene på billederne. Det må vist også blive et ønske for mig til næste år:-D
    K.Gro - Rigtig god Jul !!

    SvarSlet
  14. Jeg stemmer i med resten af flokken - fine skilte, der næsten ikke er til at se, kun når man kigger efter :)
    Og pæne i sig selv. Sådan nogle må jeg overveje til min køkkenhave næste år.
    Rigtig god (bag)jul.

    SvarSlet
  15. Fine skilte.
    Jeg har godt nok hvide skilte og skulle være skrevet på med en speciel blyant, men jeg synes skriften forsvinder. træls.
    Tak for kigget.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg