Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

fredag den 2. december 2011

Faner til yndlingsblomster

Jeg har den sidste uges tid brugt lidt tid på at få lavet to nye faner her på bloggen, så man fremover kan se alle mine iris og alle mine dagliljer samlet. Jeg er ikke helt færdig med at finde navne til dem alle - men I kan godt se med fra nu af og få et indtryk af de forskellige blomster.

Jeg har bl.a. fået ideen ovre hos Frk Solhat , som jo selvfølgelig har en fane med alle de dejlige solhatte hun har i haven.


 Iris Sibirica Tunkhannock



Daglilje - Lilio-asphodelus flava

11 kommentarer:

  1. Hej Berit
    Rigtig flot indlæg, spændende at se alle dine iris og dagliljer.

    SvarSlet
  2. Hvor har du mange flotte iris og dagliljer. Skønne blomster :-)

    SvarSlet
  3. Måtte jo straks prøve dine faner - sikke nogle dejlige billeder og sikke mange forskellige Iris og Dagliljer.
    Det er dejlige planter :o)
    Kh Helle

    SvarSlet
  4. Hej Berit, det ser bare godt ud! Hvor har du dog mange dagliljer og også iris, og sikke dejlige billeder.

    Det er sjovt at få et overblik over sine yndlingsplanter.

    SvarSlet
  5. God ide og skønne iris og dagliljer. Jeg er også selv igang med at oprette faner.

    God weekend

    SvarSlet
  6. Hvor er det smart med de faner. Og sikke et stort arbejde du har lavet. Du har bare mange lækre dagliljer :-) Den Molokai kunne jeg godt invitere ind i min have :-)
    Jeg har ikke fået kigget på dine iris. Der skal også være lidt til senere på vinteren :-)

    SvarSlet
  7. Søde Berit.....det er nemlige en rigtig god måde at holde styr på de forskellige sorter. Tror snart jeg er nødt til at hoppe med på iris bølgen.....du har godt nok mange flotte.....SUK.

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  8. Iris kan vi ikke undvære i haven. Jeg har selv nogle få forskellige blandt andet den hvide Yunkhannock, som trives rigtig godt i mit sure bed.

    Glæder mig til at så de dejlige frø, som jeg fik af dig.

    Ha' en dejlig 2 søndag i advent :-)

    SvarSlet
  9. Så flink du er! Jeg ønsker også å lage til faner på bloggen min, men har ikke satt meg skikkelig inn i det. Det ser litt vanskelig ut!
    Her må jeg kikke litt, ser jeg ;)
    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlet
  10. Rigtig god ide. Så er det jo for mit vedkommende bare at gå i gang med at nærstudere :-). En dejlig vintersyssel :-)

    Ha´en god dag
    Birgitte

    SvarSlet
  11. Spændende at se din samling :-)

    Kh. Marlene

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg