Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

lørdag den 1. oktober 2011

Solnedgang i sommerlandet

Det synger på sidste vers når det gælder blomster her i "Sommerlandet" - men hvis man har kameraet med i lommen på aftengåturen, så kan man være heldig også at se lidt blomster i nogen af de andre haver.


Kan I fornemme solnedgangsstemningen ?

Der er da lidt "Signe" over dette billed - ikk ?  

Jeg beundrer Signe´s sans for motiver, vinkler, afstand og lys. Jeg har besluttet mig for at øve mig lidt i at få taget nogen billeder i samme stil - og her er det faktisk lykkedes helt godt.


3 kommentarer:

  1. Jo det er du sluppet godt fra :-)
    Jeg har også forsøgt, men helt som Signe kan jeg i hvert fald ikke gøre det :-)

    SvarSlet
  2. Nu rødmer jeg jo helt :-)

    Og super lækkert billede :-)

    SvarSlet
  3. Ja, jeg kan godt se 'Signe-vinklen' på dit billede :-D
    Jeg har faktisk også forsøgt mig med et par billeder i den vinkel på det sidste. Forskellen er bare at Signe kan bruge skærmen på sit kamera til at sigte, men mit er jo med 'kik-hul', så jeg må helt ned på jorden :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg