Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

fredag den 18. februar 2011

Besøg Torvehallerne til sommer i København



Her er endnu et sted som I kan besøge til sommer i København.

De næsten færdigbyggede Torvehallerne på Israels Plads.

Der bliver boder med blomster, frugt/grønt og delikatesser.
Nogen caféer vil der også være så man kan sidde og nyde stemningen.


Jeg har i mange år købt blomster til
stuen og haverne i boderne på
Det Gamle Grønttorv på Israels Plads.
Boderne med frugt og grønt har jeg også flittigt besøgt.
Det ligger/lå lige i gaderne bag ved Nørreport
mellem Linnésgade og Rømersgade.

Nu bygges der to store haller, der vil stå færdige her til foråret hvis alt går efter planerne.

4 kommentarer:

  1. Når jeg kommer til staden, plejer jeg også lige at skulle forbi Israels plads, og have lidt med hjem. Boderne er/var yderst charmerende med et stort udvalg. Spændende om Torvehallerne kan hamle op med charmen ;-)

    SvarSlet
  2. Hej Berit. Du har sendt mig en mail, men den går på fejl nå jeg sender retur til dig? jeg har oprettet en blog igen staudecafeen, da der var problemer med den tidl. Anne Gine staudecafeen@forum.dk

    SvarSlet
  3. Hej Berit. Der venter en lille award på dig. Kig forbi min blog :-)

    Bedste februarhilsner
    Birgitte

    SvarSlet
  4. Hej Berit. For mig er Israels Plads også fyldt med minder. Dels som lille pige med far i hånden for at købe ægte kastanjer (dem kunne vi nemlig ikke købe i forstæderne!!) og siden tit i spisefrikvarteret.
    Glæder mig til at se det med haller.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg