Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

fredag den 21. januar 2011

Det lille fuglehus


Dagens indkøb fra Notre Dame i København.

Mine yndlings zink-blomsterskilte ( 10 for 25 kr) og så et lille fuglehus.


Jeg vil gerne have mange fugle i haven - og så må jeg jo finde nogen indkvarterings muligheder til dem.

Vi har ikke så mange steder vi kan sætte et traditionelt fuglehus op på en stamme - de fleste store træer på grunden er fældet. 

Jeg havde slet ikke tænkt på denne løsning med at hænge fuglehuset på en gren, førend jeg så nedenstående billed på havebloggen Idas Have .

Billed lånt fra Idas Have
Jeg har spurgt et par gange hos Idas Have hvor de har købt det, men desværre har jeg ikke fået svar. Nu tillader jeg mig så at låne deres billeder og linke .

Billed lånt fra Idas Have

Der er godt nok ikke lavet et ophæng til grene på det fuglehus jeg har købt i dag - det har et traditionelt vægbeslag - men mon ikke jeg selv kan finde på en løsning med noget ståltråd.

4 kommentarer:

  1. Det var dog smart! Gad vide om fuglene også er ligeglade med at deres bo er lidt åbent omkring sig, men det vil jo hurtigt vise sig om føje tid... god fornøjelse med det :o)
    kh fra fru friis

    SvarSlet
  2. Sødt lille fuglebo og fine zink-blomsterskilte. Så er du lidt nærmere foråret ;-)

    Bedste hilsner
    Birgitte

    SvarSlet
  3. Med det smukke fuglebo skal de nok komme. Måske skal der flyttes lidt rundt før de vil benytte boet, men de skal nok komme;)
    Ha' ne en dejlig lørdag.

    SvarSlet
  4. Hej - flot blog :)
    det er mig der er fra Idas Have, og det violette fuglehus på paradisæbletræet er fundet i Netto. Jeg har set lignende hos Planteforum i Ringsted. Beklager det sene svar.
    Vh Signe
    www.idashave.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg