Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

mandag den 20. december 2010

 Vinterbilleder

I går søndag var jeg ude på fotosafari i skumringen i min venindes snedækkede have - det var en passende pause midt i vores mindst 20 år gamle tradition med at lave julekonfekt sammen.
Troldnød kroger sig over og under snedyner

Vissen høstanemone står i grafisk klarhed mod baggrunden
  Mine fingre var så forfrosne efter 10 minutter, at jeg måtte give op og gå ind igen - men der kom da et par gode vinterbilleder i kassen. Jeg syntes, at billedet med den visne høstanemone var så fint ,at jeg sendte det til Claus Dalby´s konkurrence om det bedste vinterbilled.

1 kommentar:

  1. Tak for din hilsen hos mig. Det er dejlige billeder, du har taget. Vinteren viser sig også fra sin bedste side i øjeblikket.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg