Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

fredag den 17. december 2010

Vilde blomster i haven

Jeg har et sted på grunden hvor de vilde blomster pink Gederams har inviteret sig selv indenfor og de står rigtig flot og fanger øjet når man går ned over græsplænen. Jeg fik desværre ikke fotograferet dem i sommers.

I foråret fandt jeg Gederams i hvid hos http://www.mathildestien.dk/ - og den blomstrede i 2010 med et par enkelte blomsterlys i et af de nyanlagte bede.
Til sommer skal jeg have den til at brede sig i alle bedene - den passer rigtig godt til min lidt vilde stil i bedene.

Jeg har lige læst på nettet at man faktisk kan spise de nye blade - de skal dampes og serveres med smeltet smør og salt.

1 kommentar:

  1. Det glæder jeg mig til at høre om på madbloggen.
    Har du set, at jeg har lagt kyllingeopskriften ud på min blog?

    Ha' en dejlig 17 december

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg