Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

torsdag den 14. oktober 2010

Røde farver - nyt eksperiment i haven





Hestemynte Jacob Cline - Daglilje Mallard

I foråret snakkede jeg med en bekendt som også er begejstret for staudebede - han sagde, at han skulle have noget rødt ind i sine bede - og straks var min nysgerrighed pirret.
Hvad findes der af røde stauder ? - er der røde varianter af nogen af mine yndlingsstauder ?
Jeg fandt 2 røde stauder hos Mathildestien - de matcher fint sammen i den røde nuance - for det er jo ikke alle røde stauder der matcher hinanden.
Nu glæder jeg mig til næste sommer hvor stauderne forhåbentlig bliver dobbelt så store med rigtig mange blomster.
Hvilke farver skal jeg mon sætte sammen med denne røde farve - er der nogen der har gode forslag ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg