Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

søndag den 10. oktober 2010

Efterårsstemning i Gadehaven

Klik på billedet så ser du tydeligere de planter der stadig blomstrer.

Dette smukke bed i passagen ud til gaden er ikke mit "domæne" - men jeg følger med i alt hvad der sker der.  Det er hyggeligt at jeg kan snakke med andre i boligforeningen, som også har haver som som deres store interesse.

Alle i boligforeningerne heromkring og alle forbipasserende nyder dagligt det overvældende blomsterflor. 

Bag ved blomster og træer skjuler der sig en gammel fontæne og en stenbænk. Det kan man bedre se på dette billed jeg tog i april måned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg